איך לבחור מצבר מתאים לרכב קרוסאובר?

איך לבחור מצבר מתאים לרכב קרוסאובר?

אם גם אתם בעלי רכב מסוג קרוסאובר ואתם מעוניינים לתחזק את הרכב שלכם כראוי ולהחליף לו מצבר בזמן המתאים וזאת לאחר שבדקתם ווידאתם מהו סוג המצבר המתאים ביותר לרכבי הקרוסאובר, הגעתם למאמר הנכון.

קרוסאובר – על מה מדובר?

רכב הקרוסאובר המכונה על ידי ישראלים רבים ‘רכב פנאי’ או ‘רכב שטח לייט’ הוא רכב שצורתו דומה לרכב סטיישן מוגבה, יש לו שלדה אחודה ומבנה בעל משקל קל (ביחס לרכבים אחרים בגודלו), דבר אשר מוביל להתנהגות נפלאה על הכביש וחסכון משמעותי בצריכת דלק. בין אם יש לכם רכב קרוסאובר עוצמתי מסוג רנו קדג’אר או קרוסאובר של כל יצרן אח,ר חשוב שתהיו מודעים לאותו מצבר אשר מתאים לסוג זה של רכב וזאת על מנת שתבצעו את הבחירה הנכונה ביותר ברגע האמת.

מצבר קרוסאובר – כל האפשרויות

בחירת מצבר המתאים לסוג הרכב שלכם היא בגדר חובה. בחירה של מצבר שאינו מתאים לרכבכם יגרום לו לנזק משמעותי. כיוון שרובינו איננו אנשי מקצוע המומחים בתחום, יש מספר אפשרויות. הראשונה היא עבודת הכנה מקדימה שתכלול בדיקה של אותם מצברים אשר יתאימו לרכב הקרוסאובר שלכם ובחירת המצבר של היצרן המוערך ביותר וזה שיספק לכם 24 חודשי אחריות על המצבר. אפשרות שנייה היא להזמין שירות החלפת מצבר עד הבית בו מומחים בתחום הקרוסאוברים, יתאימו את המצבר ספציפית לרכב שלכם ויחליפו אותו במהירות וביעילות במרחב הביתי שלכם. אפשרות שלישית היא שילוב של כל האפשרויות, כלומר עבודת הכנה מתאימה, קריאה אודות יצרן המצברים ובחירת המצבר בו אתם מעוניינים וברגע האמת, הזמנת שירות החלפת מצבר קרוסאובר הביתה.

מצברי קרוסאובר – חשוב לדעת

ראשית כל חשוב לקחת בחשבון שאחרי שלוש שנים עד חמש שנים המצבר מתחיל לקרטע. באם אתם חווים קושי בהתנעה, מזגן חלש או אורות שמהבהבים בלוח השעונים, קרוב לוודאי שהגיע הזמן להחליף מצבר לקרוסאובר. מצברים המתאימים למשל לרכב קרוסאובר עוצמתי כמו רנו קדג’אר הם מצברי 70 אמפר, כמו למשל המצברים הבאים:

  • מצבר ורטה – המצבר מתאים לקרוסאוברים הוא מצבר סטארט אפ של ורטה. 70 אמפר EFB. חשוב לוודא שמצבר זה מגיע עם 18 חודשים של אחריות. אם מלבד הקרוסאובר יש לכם רכב משפחתי בעל מערכת כיבוי ברמזור, קרוב לוודאי שמצבר זה מתאים גם לרכב השני.
  • מצבר ורטה בלו – אחד המצברים הנפוצים ביותר. כאן חשוב לבחור במצבר 70 אמפר המתאים לאותו רכב קרוסאובר עוצמתי שברשותכם. היצרן של מצבר זה הוא אחד מהיצרנים הגרמניים המוכרים בתחום המצברים, הוא נמכר עם 24 חודשי אחריות וידוע כמצבר עם עוצמת התנעה גבוהה ביותר, למעשה, מדובר על אחד המצברים המוצלחים ביותר בעולם בכל הקשור אל עוצמת התנעה.

כעת, כל שנותר לכם לעשות הוא לרשום לעצמכם את הנתונים וברגע האמת לשקול האם להחליף את המצבר בעצמכם או להימנע מסיכונים מיותרים ולהזמין שירות החלפת מצבר עד הבית, שירות מהיר בחברה אשר מבטיחה משלוח חינם.